måndag 30 december 2019

Uppdatering av portföljen


Nu var det ett tag sedan jag uppdaterade portföljen här på bloggen. Faktum är att jag har varit väldigt dålig på att uppdatera bloggen över huvud taget. Till stor del beror det på tidsbrist. Har varit väldigt mycket på jobbet i år. Hoppas kunna skriva mera nästa år. Ska försöka komma med ett inlägg om mina mål för 2020 inom kort samt uppföljning av årets mål.

I skrivande stund ser i alla fall portföljen ut så här. Största innehavet på ca 7% är Investor och så kommer det förhoppningsvis vara framöver då jag har den aktien tillsammans med Castellum och Axfood som bas i min portfölj.

Har just nu 4% i likvider som förhoppningsvis kommer investeras i början av nästa år. Sålde nyligen hälften av Samhällsbyggnadsbo. i Norden B som gått mycket bra under 2019 samt så har jag avyttrat Creades.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar